środa, 10 grudnia 2014

Christmas TAG

Hej ! Po dłuższej nieobecności, jestem i przybywam do Was z świątecznym wyzwaniem !
I mam dziś dla Was 1 post czyli...  Christmas TAG !  Nie wiem jak Wy, ale ja kocham święta ! Zapraszam na dzisiejszy post ! ;)


Q1.Kiedy zaczynasz przygotowania do Bożego Narodzenia?
A1: Szczerze mówiąc zaczęłam je jakoś niedawno. 

Q2. Posiadasz kalendarz adwentowy?
A2: Tak posiadam i dzielnie odliczam dni do świąt

Q3. Jakie są Twoje ulubione filmy świąteczne?
A3: Jakichś szczególnych nie posiadam. :)

Q4. Czy masz jakieś wesołe wspomnienia świąteczne?
A4: Jako, że mam dość słabą pamięć, żadnego takiego super mega miłego nie pamiętam, ale na pewno kilka ich było ! :)

Q5. Jak wygląda Boże Narodzenie w Twoim domu?
Powiem szczerze, że u mnie zawsze jest wesoło. Przyjeżdża do mnie rodzina na święta. Otwieramy razem prezenty, które ''Mikołaj'' nam zostawił. Dzielimy się opłatkiem, czyli po prostu, takie tradycje. Podczas świąt zawsze panuje miła atmosfera.

Q6. Co najbardziej lubisz w Świętach Bożego Narodzenia?
A6: Ojj, dużo tego ! Całą atmosferę, przygotowania, gotowanie potraw, zdobienie pokoju, wygląd pokoju po jego udekorowaniu...

Q7. Czy masz jakieś tradycje świąteczne?
A7: Tradycyjnie: dzielenie się opłatkiem, dodatkowe nakrycia dla ''niespodziewanego'' gościa itp. 

Q8. Jakie są Twoje ulubione piosenki świąteczne?
A8: Oczywiście (pomijając kolędy): Jingle Bells, Last Christmas itp.

Q9. Jaką będziesz mieć choinkę w tym roku?
A9: Właściwie rzadko zmieniamy w domu choinkę. Jedna (sztuczna) służy nam odkąd pamiętam ! Bardzo ją lubię, jest z nią związane wiele wspomnień.

Q10. Jaki jest twój ulubiony zapach świąteczny?
A10: Kocham zapach mandarynki (tak, chodzi mi o świeczki) !

Q11. Jaki kolor lampeczek choinkowych lubisz najbardziej?
A11: Uwielbiam biały kolor lampeczek, ale podoba mi się również zielony ! :)

Q12. Odliczasz dni do świąt?
A12: Naturalnie ! Stąd kalendarz adwentowy oraz to moje wyzwanie ! ;)

Q13. Ulubiony zimowy lakier do paznokci?
A13: Nie mam ulubionego ! :)

Q14. Ulubiony zimowy napój?
A14:Wiecie z zimą bardzo kojarzy mi się Coca Cola i czasem zdarza się, że wypije jedną czy dwie. Oczywiście nie zapomniałabym oczywiście o ciepłej herbatce, która rozjaśnia wewnątrz mnie te ponure dni ! :)

Q15. Jak wygląda twój pokój podczas okresu świątecznego?
A15: Jest wyjątkowo czysty, kolorowy i wesoły. Przynajmniej ja tak uważam ! :D

To tyle jeśli chodzi o dzisiejszy post ! Bardzo dziękuję, że ze mną zostaliście do końca ! 
Do zobaczenia jutro ! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz