sobota, 15 listopada 2014

Na żywoo ! Wywiad z Alex Mandostyle.

Hej !
Dziś  mam dla Was wywiad na żywo z Alex Mandostyle.
Oto on:

    Bella: Okey, pierwsze pytanie...:
    Wiem skąd pomysł na filmiki, ale
    skąd pomysł na prowadzenia bloga ?
Alex: Wielki spontan. Potrzeba strony, gdzie można by było powstawiać zdjęcia i dopisać parę słów.
Bella: Ciekawee 2. W jakim wieku zaczęłaś udzielanie się społecznie ?
Alex: Licząc, że moje życie to tylko 15 lat, to naprawdę dawno temu! Bodajże jakoś w 2010 miałam już swojego pierwszego bloga ;)
Bella: Wow, rzeczywiście dawno temuu...
          3. Czy jesteś rozpoznawana na ulicy ?
Alex: Może nie jest to sława taka jak Beatlesów, ale już parę razy zdarzyło mi się, że ktoś do mnie podszedł i poprosił o selfie :D
Bella: Haha, #selfie zawsze spoko. :D
4. Jak opisałabyś swoją działalność w 5 słowach ?
Alex: Nudna Alex umila nudną codzienność haha xD
Bella: Haaha.
5. Jakie było twoje marzenie w dziecinstwie ?
Alex: Zawsze chciałam zwiedzić Paryż.
Bella: Mamy wspólne marzenie ! :)
6. Co najbardziej kochasz w swoich fanach ?
Alex: Potrafią wyrażać siebie i bardzo walczą o swoje zdanie, jak również i o moje, jeśli jest taka potrzeba.
Bella: Tak, to prawda. Raz na twoim fp ktoś napisał, że jesteś brzydka, a wszyscy inni stali w twojej obronie. Miałam się dołączyć, ale stwierdziłam, że jest wystarczająco dużo osób. :) Kolejne pytanie:
Czy będziesz robiła jakieś zloty fanów ?
Alex: Bardzo bym chciałam, ale jak ktoś Wam mówi, że Polska jest mała, to nie wierzcie mu Jest tak wiele miast w Polsce, w których mam widzów, że aby ich wszystkich odwiedzić, musiałabym chyba poświęcić na to całe życie. Postanowiłam sobie jednak, że kiedy będę w jakimś większym mieście, to moi subskrybenci zostaną o tym poinformowani, a ja postaram zorganizować się tam jakieś spotkanie.
Bella: Wow, rozpisałaś się. Mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję się z Tobą zobaczyć.
Co ci się w blogowaniu najbardziej podoba ?
Alex: Jest to świetny sposób na nudę i komunikację z innymi. Można motywować, inspirować oraz robić milion innych rzeczy, które przydadzą się nie tylko Tobie samemu.
Bella: Masz rację, w pełni się z Tobą zgadzam
          A co cię denerwuje ? W blogowaniu oczywiście. :)
Alex: Spam i zaśmiecanie komentarzy niepotrzebnymi linkami, ale tutaj chyba odkrywcza nie jestem. Rozumiem, każdy chce się wybić. :)
Bella: Tak, tak jasne, ale rzeczywiście to trochę denerwujące. Masz tremę gdy zaczynasz mówić do kamery mimo, że nie mówisz na żywo ?
Alex: Moja trema sięga aż 0% Przed kamerą jestem bardzo wyluzowana. Chciałabym być tak odstresowana przed egzaminami w szkole muzycznej i różnymi konkursami. Oj, wtedy to miałabym chyba same pierwsze miejsca haha ;D
Bella: To bardzo dużo, muszę przyznać Widać, że jesteś wyluzowana.
Alex: A dziękuję, staram się nie brać życia zbytnio na poważnie
Bella: Teraz pytanie troszkę z innej beczki: 11.Twój ulubiony zespół/artysta.
Alex: Wyjdę na sztywniarę jak powiem Fryderyk Chopin haha, więc postawię na Christinę Aguilerę i Alicie Keys. Ich głosy są po prostu najnajnajpiękniejsze i ukoją każdy ból, rozweselą każdy dzień. Natomiast jestem otwarta na inne gatunki i w sumie słucham wszystkiego.
Bella: Podobnie jak ja. Raz wpadnie mi w ucho rap, a raz klasyka lub pop.

No i ostatnie pytanie: Jeśli miałabyś wybrać jednego youtubera, to kto by to był. Wiem, że zawsze mówisz, że nie jesteś w stanie wybrać jednego, ale może chociaż trzech wymienisz ?
Alex: I teraz będę się godzinę zastanawiać!
Bella: Mam czas ! :D
Alex: Za genialny charakter i podejście do życia - Olga z wobecobiektywu. Za prześliczny uśmiech - Zoella. Za to, że dostałam się do etapu miejsko-gminnego z języka polskiego - poprawna polszczyzna z Pauliną z Mówiąc Inaczej.
Bella: Rzeczywiście, wszystkie są świetne ! 
Dziękuję bardzo za ten wywiad ! Było mi bardzo miło i chociaż rozmawiałyśmy przez Facebooka to czułam się jakbyśmy rozmawiały na żywo. Pozostało mi, poinformować cię, iż za twoją zgodą ten wywiad zostanie opublikowany na moim blogu.
Alex: Oczywiście, cieszę się bardzo i zmykam na kolację!
Bella: Smacznego ! :*
-------------------------------------------------
To już na tyle jeśli chodzi o ten wywiad. Bardzo mi miło, że mogłam go przeprowadzić i oznajmiam, że jeśli będę miała możliwość, wywiadów będzie więcej. ;)

1 komentarz: