sobota, 20 grudnia 2014

Świąteczny TAG

Hej ! Mam dziś dla Was kolejny świąteczny post. :)
I nie jest to Christmas TAG, a Świąteczny TAG. :P
Zapraszam !
1. Czy wyjeżdżasz gdzieś na święta ?
Nie zostaję w domu. :)

2. Co chciałabyś dostać na święta ?
Ojej, tego jest bardzo dużo. Chciałabym laptopa i lustrzankę. A z tych marzeń, które w krótkim czasie da się zrealizować to chciałabym czarny lakier do paznokci oraz cieplutki kombinezon do spania. :P

3. U ciebie mówi się, że na święta prezenty przynosi Mikołaj czy Gwiazdor ?
To Polska. :D Czyli tradycyjnie Mikołaj. :P

4. Jaka jest twoja ulubiona potrawa świąteczna ?
Jest to zarówno moja ulubiona potrawa i świąteczna i nie. :P Mówię o pierogach ! <3 

5. Jaka jest twoja ulubiona ozdoba świąteczna ?
Nie mam takiej. Nie przywiązuje zbyt dużej uwagi do ozdób.

6. Dekorujesz jakoś swój pokój na święta ?
Jasne  ! Cały jest już obwieszony lampkami, misiami, bombkami itp.

7. Zazwyczaj w domu masz żywą czy sztuczną choinkę ?
Niestety, sztuczną. 

8. Jaka jest twoja ulubiona piosenka świąteczna ?
Odsyłam do poprzedniego postu ;)

9. Czy w okresie świąt twój styl jakoś się zmienia ? (chodzi o styl ubierania)
Nie raczej, nie

10. Co dostałaś w na święta w tamtym roku ?
Szlafroczek milutki oraz MP3. Tak wiem, może to staromodne, ale ja chciałam coś przenośnego, przez co mogę posłuchać muzyki.

11. Czy w twoim mieście spadł już śnieg ?
Nie ! ^^

12. Jaka jest twoja ulubiona kolęda ?
Tobie mały Panie

13. Masz jakieś postanowienia noworoczne ?
Wiele. Postaram się zrobić o tym posta. ;)

14. Czy twoja szkoła obchodzi święta w jakiś szczególny sposób ?
Mamy Wigilię klasową, jasełka oraz akademię.

15. Znasz jakiś fajny świąteczny film ?
Chyba Was nie zaskoczę: Kevin sam w domu i Nowym Jorku oraz Sam w domu po raz trzeci.

To tyle.
Dziękuję, za wytrzymanie ze mną do końca ! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz